2008. november 24., hétfő

Csendes hétvégénk volt. Apa szombaton is és vasárnap is itthon volt. Indítványoztam, hogy menjünk ki Bölcskére Juliékhoz busszal (mivel, még mindig nincs autónk), de Zsolti leszavazta, mondván, hogy nyugalomra vágyik. Én meg pörgésre... Na, mindegy.... nem lehet mindig úgy ahogy én akarom. Végül maradt az én főzök, ő gyerekezik délelőtt, és amíg a gyerekek alszanak-mi döglünk délután. Nem volt rossz ez sem. Megnéztünk 2 filmet, már ezer éve nem volt ilyen. Végül jól telt a hétvége. Vasárnap már nagyon társaságra vágytam, meghívtam ebédre Kriszti barátnőmet, pizzát sütöttem és nagyon jó lett. Mondta Zsombi Krisztinek, amikor valamire megkértem, hogy "nem igaz, egész nap szekál", mármint én, őt. Ilyenekre gondol pl: hogy reggel fel kell öltözni, nem lehet egész nap pizsiben, vagy bili után kezet kell mosni, vagy nem ehet egésznap nassolni valót, és főleg nem szolgálhatja ki magát vele. stb, stb. :)

Zsombikámat ma nem vittem oviba, mert még hétvégén és jóformán már kb egy hete csendesen folyik az orra. Gondoltam ma-holnap még itthon fogom, de szerdán már megy. Egyébként ma nem is kellett orrot fújni, viszont egész délelőtt a jim-jam-et nézte. Azért ez mégis csak sok. délután már nem engedek neki tévézést, és szigorúan sétára fogom, kimegyünk együtt vásárolni...ahogy szoktuk.
Nata frufru-jából vágtam, olyan cuki így.. nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések: