2009. március 27., péntek

Még mindig nem tettem fel a képeket a gépre, úgyhogy kép továbbra sincs. Pedig ma olyan édik voltak. Reggel is olvasgattak a szobában, mindkettő külön egy-egy könyvet. És ebéd után is. A Ravensburger sorozatból hoztam ki 3 példányt a könyvtárból, egyik: A világűr felfedezése, (ez Zsombi kedvence) másik: Az építkezésen, harmadik: Közlekedj okosan. Vannak kis kihajtható fülecskéi amik mögött hasznos információk bújnak meg. Zsombi imádja ezeket a könyveket. És ami a legjobb, hogy egyedül nézegeti őket. Utána kézbe vette az egyik daloskönyvét és énekelgetett. Ma olyan jó gyerekek. Hétfőn már megy oviba, persze csak ha addigra teljesen rendbe lesz.
Még köhög mindkettő, Nata jobban. Sőt Natának hőemelkedése is van. Gyanakszom a fülére, fogára. Nyomogatom egyfolytában a fülét, de nem egyértelműek a jelzései. Gondoltam szereznék valahonnan kövirózsát, Zsugadamtól is hallottam, és Melustól is , hogy nagyon jó. De hol szerezzek én ilyent? Viszont ha éjjel nyugtalan lesz, lenyargalok vele a fülészetre délelőtt. Nata fújja az orrát, egyre jobban, egyre nagyobb erővel, persze a porszívót még nem tudjuk elhagyni, de olyan büszke vagyok rá, olyan ügyes.

Ma kinéztük az új ágyát Zsombinak. Emelt ágy lesz, egyedi méret szerint, mert alatta akarjuk hagyni a kihúzhatós ágyunkat, amin most alszik Zsombi. Szóval kap egy létrás ágyat, amire már oly rég óta vágyik. Nata alszik majd alatta leesésgátlóval. Nata ágyát már elígértem Valinak, illetve az unokájának, a nagyszülői házba vendégágynak. Úgyhogy ezzel végleg megválunk a kiságyaktól.

2 megjegyzés:

Mi írta...

Szia Orsi!
Ide írom az MT-s véleményemet. Arról, amit belinkeltem, többen nincsenek jó véleménnyel...Ki kéne próbálni persze (15e-t kér érte a lány). A mamami.hu-n viszont elég széles a választék (használatan is tudsz venni olcsóbbért, én most egy Hajtka MT-t néztem ki (11e a fullextrás, baba lábánál párnázott, széles pántok, te választod ki, hogy milyen anyagból akarod, lehet olyat is, aminek mindkét oldalát tudod használni,stb) egyelőre ajándékba csináltatom, de úgy ,hogy előtte mi is kipróbáljuk, aztán majd meglátjuk. Nekünk ugye van a Liliputi,de minél nagyobb Hanna, annál nehezebb jól megkötni. MOst kendőzünk, de nyárra kell az MT. Ha gondolod, segítek eligazodni a mamamin!

Mi írta...

Kövirózsát tudsz venni barkácsboltokban is a kertészeti osztályon, vagy virágboltokban