2009. február 13., péntek

Hoppp! Újra eltelt egy hét, és én nem írtam. illetve írtam, de először Zsombikám tüntette le, aztán meg Nata. Nata jobban kezeli a billentyűket, mint én, egy-egy gombnyomással olyanokat tud, amit én is mindig szeretnék. De nem jövök rá, hogy csinálja. Voltunk Komlón, Zsolti szüleinél. Vasárnap kilátogattunk Sikondára a fürdőbe, Zsombi nagyon-nagyon élvezte, alig tudtuk kiszedni a vízből. Nata viszont hamar elfáradt, már csak azért is mert nagyon rosszul aludt éjjel, eleve fáradt volt. Majd teszek képeket is, de még fel kell tenni őket a gépre.
Zsombi ma is (mint majdnem mindennap) kiakasztott a délutáni alvásnál. Sajnos az alvás-altatás nagy gyengém. Nem tudtam rávenni őket (bár nem is igen akartam) az önálló elalvásra. Viszont most elképzelni sem tudom, mikor fog Zsombi eljutni majd odáig, hogy fogja magát és elmenjen egyedül aludni. Ebből a szempontból azt hiszem jár nekem egy nagy 1-es az anyaiskolában. Még jó, hogy nincs ilyen. He-he.

Holnap apával kettesben megyünk usziba itt Pakson, szauna stb. Gyerkőckék anyuval lesznek. De jó lesz! Másik tervünk, hogy elmegyünk valahova shoppingolni, kell egy -két gönc mindkettőnknek. Még nem tudom melyik nap. Apa-anya program. Szerdán elkísértem Zsoltit a sebészetre kivették a varratokat, anyu vigyázott a gyerekekre. De olyan jó volt kicsit nem figyelni semmire, csak úgy lenni, mondtam is Zsoltinak,( mivel kb 10 perc alatt végeztünk), hogy ne is menjünk még haza, csavarogjunk egy kicsit, mi ketten, meg a mankók. Volt már 1 óra is hazaértünk, 10 től.

Nincsenek megjegyzések: