2009. február 25., szerda

Tegnap reggel, amikor felébredtem és megláttam a hóval borított háztetőket, majdnem elsírtam magam. Elég volt a télből. Meleget akarok. Zsombit Zsolti vitte oviba, Natát ki sem vittem, úgy havazott. Délre már semmi sem volt a hóból, pedig jóformán egész nap esett, de hát elég meleg van. Szóval arra jó volt, hogy újra latyak legyen. Cipők mocskosak, lehet takarítani.
Ma már sokkal barátságosabb napra ébredtünk, sütött a nap, és fél8ig aludtunk. Utána gyors öltözés, és indulás. Natát is kivittem, mert már napok óta nem volt kinn rendesen, csak futólag. De sietni kellett haza a főzés miatt, azért másfél órát kinn voltunk. Sok anyukával és babával találkoztunk.
Nata tegnap kifújta az orrában lévő nagy bucit. Olyan kis ügyes már. Olvastam, hogy Hanna is rendeltétés szerűen kezdi használni a játékait. Hát Natas is. Pár napja egyre nagyobb tornyokat kezdett építeni, a csigás formabedobóval, illetve annak elemeivel. És egyre ügyesebben dobálja bele a dobozba, persze a formákkal még nem törődik, én segítek neki. De a lyuknál addig-addig mozgatja a formát amíg sikerül neki bedobni. Utána nagyon örülünk mindannyian, meg is tapsolja magát. Ha viszont végképp nem megy, akkor mérgelődik. Ja, és nem dicsekvésképp mondom, de iszik a pohárból egyedül. Kipróbáltam, mert már régóta küzdött érte, kevés vízzel, max magára önti, de nem, szépen megitta. Úgyhogy lassan mehet az oviba. És kanállal is próbál enni, bár Zsombi ebben annak idején ügyesebb volt, igaz nála hamarabb engedtem a pancsolást. Akkor még csak egy gyerek után kellett takarítanom. :)


Zsombi holnaptól ott alvós lesz az oviban. Hát kiváncsi vagyok mi lesz majd? El tud-e aludni? De elég jól elfogadta a hírt. Igaz már pár hete téma ez. Minden előnyét kidomborítottam. Holnap egyébként farsang lesz, és nem lesz komoly alvás.

Na, a héten vízórákat szereltettünk. Persze a legelérhetetlenebb helyekre kellett, mindent elhúzkodtunk. Csomó mindent kicseréltek, utána viszont tönkrement mindkét csaptelep, és a zuhanyfej is (állítólag a sok kosztól), úgyhogy extra iadásokkal járt, de most legalább minden pipec. Ja, a legnagyobb bosszúságot meg majdnem elfelejtettem: Az egyik csap nemcsak egyszerűen tönkrement, hanem alattomosan csöpögni kezdett, lefolyt a köréépített szekrénybe a víz, az megszívta magát, szóval a szekrényt meg kell csináltatnunk, az ajtók nem sérültek hálaisten.

Nincsenek megjegyzések: