2009. február 7., szombat

Sajna, megint rohanok, de picit beugrottam. Mindjárt indulunk Komlóra, férjem szüleihez. Készülünk Sikondára is kicsit uszizni, szaunázni. Remélem tényleg összejön. Zsombi nagy rajongója az uszodának. Csak a bőre nem nagyon bírja.

Gyógytornázunk, elég nehéz mert én állandóan mondogatom Zsoltinak, hogy így tedd a lábad, ne úgy, tedd le a sarkad, gördüljön a talp, figyelj erre, figyelj arra, stb. Szóval elég idegesítő vagyok, de én meg nem tudom szó nélkül hagyni, ha úgy érzem, hogy javítani kell és figyelmeztetni. Szóval néha megy a vita és cívódás, és "akkor csináld ahogy akarod". De... tök jól haladunk, egyre szebben megy, és egyre jobban tud terhelni. Nagyon örülök neki. Sokkal kevesebb fájdalma van, és egyre jobbakat alszik.

Nata kiságyát tegnap szétszedtük. Délután kicsit nehezebben aludt el, új volt neki, de simizgettem a hátát és elaludt. Majd szépen ébredéskor, kijött. Annyira bírom ezt, amikor egyszer csak megjelenik. Este ugyanúgy elaludt, mint amikor a kiságyban aludt, éjjel viszont egy alkalommal magától visszaaludt, 2x szopott. És fél7-kor keltünk. Úgyhogy jól aludtunk.

Na, most viszont megyek, mert lassan indulnánk.

Nincsenek megjegyzések: