2009. április 3., péntek


Na, voltunk dokinál. Szegény Natám, jól gondoltam én, hogy nem volt jó a gysz. Most a Sumamed-et kell szednünk, mert hörghurutja van. Nincs is jól, nagyon nyűgös szegénykém, de látom a lenti kisőrlők is jönnek. És gondolom a maradék 2 metszőfoga sem várat sokáig magára. Minden idegesíti, mindentől sír. Jóformán a wc-re sem mehetek ki, mert rögtön sírva fakad. De remélem a Sumamed-től jobban lesz.

Zsombinak megvettük a görkorit. A vaterán találtam egy nagyon szépet, alig használtat. Mamaék nevében meg könyök és térdvédőt vettem, Ari mamától egy helikoptert fogok venni, azt még nem vettem meg. Nata bababútorkészleteket kap tőlünk is meg anyutól is, és majd, ha nagyobb lesz apa csinál neki egy babaházat.

Folytatom a kép feltöltést. Apa mesél.

Nincsenek megjegyzések: