2009. április 8., szerda

Tök jó idő volt ma, kinn is voltunk egész délelőtt. Natánkat beirattam a bölcsibe. Ki tudja mi lesz itt még? Hiába zsíroztam le a gyógytorna másodállásomat novembertől , lehet mégis vissza kell mennem főállásomba, akkor viszont Natát viszem a bölcsibe. Egyébként egészen a mai napig nagyon szkeptikus voltam abban, hogy hogyan fogom én őt nyugodtan ott hagyni, de ma megnyugodtam, mert láttam, hogy nagyon jó kis hely ez a bölcsi. Hatalmas játszóterek, szép szobák és öltöztetők, aranyos bölcsisnénik, jobbnál jobb kerti játékok. Natám rá is kattant az udvarra, hisztizett amikor el akartam hozni. Pedig legalább egy órát ott voltunk.Utána elindultunk hazafelé, de rövid séta közben Nata eltérült a játszótér felé, én meg hagytam magam, úgyhogy még egy órát lenyomtunk a csúszdák és homokozók között. Nata lehasalt és úszott a homokban, nagyon tetszett neki. Profin csúszdázik és lépcsőzik. Most viszont megnnem kell, mert üvölt.

Nincsenek megjegyzések: